loading...
شهر اس ام اس |عاشقانه ، خنده دار،جک ، سرکاری
یاسین بازدید : 135 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)


کاش خبر از این دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه و آهم داشتی

این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باز باران بی ترانه ، گریه های بی بهانه میخورد بر سقف قلبم

یادم آید روی ماهت باورت شاید نباشد که دلم تنگ است برایت.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

درون دل که پیدانیست ، پراز زندان و زندانیست ، تورا محکوم دل کردم

نمی دانم دلیلش چیست ، سبب شاید همین باشد بدون تو نباید زیست!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان / عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد
امروز کسی محرم اسرار کسی نیست / ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

احساس تو چون طراوت باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است 
هر وقت که در هوای تو می چرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

خطی کشید روی تمام سوال ها / تعریف ها، معادله ها، احتمال ها 
خط ها به هم رسید و به یک جمله ختم شد / با عشق ممکن است تمام محال ها

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

در شکار معرفت با عشق پیمان بسته ایم / در میان عاشقان ما عاشق دل خسته ایم
در جواب بی وفایی ، مهربانی کرده ایم / مهربانی را به رسم معرفت طی کرده ایم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

خاک من gel شود و gol شکفد از gel من ، تا باد مهر تو بیرون نرود از del من ای gol من.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خدا یکتاست ، قلب تنهاست ، عمر تکرار لحظه هاست و کسی که اینو میخونه عزیز دل ماست.

*
 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

دوره ، دوره ی تنهایی دستها نیست ... دوره ، دوره ی تنهایی دلهاست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

در سایه ی دلشکستگی پیر شدم / غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم
تا آمدم آشنای قلبت باشم / گفتی که من از غریبه ها سیر شدم 

*
 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

نکنه پنجره ت رو یکی ببنده ! نازنین
نکنه چشمکت رو بدزدن از شب زمین
بی تو من جایی ندارم تو تموم آسمون
بی تو من سایه ی یک ستاره ام ! فقط همین

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اشک چشام جمع شده ؛ یواش یواش سنگ شده ؛ خبرنداری چه اندازه دلم برات تنگ شده!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

خاطره تنها مدرکی است که فراموشی را محکوم می کند ، پس بمان در خاطرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دوست مزرعه ی سرسبزی است که با امید و عشق
در آن بذر می افشانی و با سپاس آن را درو میکنی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کاش میشد در سایه ی مژگانت
لحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
مثل فرشته ها شده ای احتیاط کن / زیبا و با صفا شده ای احتیاط کن
چندیست که احساس می کنم / عزیزتر از جان ما شده ای ، احتیاط کن


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
به یاد هم بودن قشنگترین هدیه ای است که نیازی به با هم بودن نداره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
با نزدیک شدن ماه رمضون این سوال باز پیش میاد که :
خدایا فرو دادن این همه بغض روزه رو باطل نمی کنه !؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

این ناز که می کنی خریدن دارد / این دل به هوای تو تپیدن دارد
این قصه شبیه بهترین خاطره ها / هر روز برای من شنیدن دارد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 321
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 552
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 25,832
  • بازدید کلی : 251,101