loading...
شهر اس ام اس |عاشقانه ، خنده دار،جک ، سرکاری
مجتبی بازدید : 375 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)



اس ام اس غمگین و غصه دار مهر 92
sms ghamgin ghosedar mehr



حرف های من بماند برای بعد

دلخوری هایم دلتنگی هایم و تمام اشک هایم

تو از خودت بگو

با او چگونه می گذرد که با من نمی گذشت



اس ام اس غمگین و غصه دار مهر 92
sms ghamgin ghosedar mehr



اینـکه میان دستـانت لـحظه ای چشـم هایم را ببنـدم و دنـیــــا

به سـکوت صدای نفس هایـت فرو رود

نمی دانی چه هیجانیــست عشـق من


اس ام اس غمگین و غصه دار مهر 92
sms ghamgin ghosedar mehr



کار سختی ست دوست نداشتن تو

باید برای خودم کار دیگری دست و پا کنم



اس ام اس غمگین و غصه دار مهر 92
sms ghamgin ghosedar mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس غمگین و غصه دار مهر 92
sms ghamgin ghosedar mehr



میخت را خوب کوبیده ای

جای خاطره هایت هنوز تیر می کشد



اس ام اس غمگین و غصه دار مهر 92
sms ghamgin ghosedar mehr



ماه به من گفت

اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چرا ترکش نمی کنی؟

 به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک می کند 

زمانی که نمی درخشی؟



اس ام اس غمگین و غصه دار مهر 92
sms ghamgin ghosedar mehr



چقدر سخته دوست داشتن کسی که

مجبــــــــوری وانمود کنی ازش متنــــــــــــفری



اس ام اس غمگین و غصه دار مهر 92
sms ghamgin ghosedar mehr



روی دست شب هم مانده ام

دیگر خواب هم مرا نمی برد



اس ام اس غمگین و غصه دار مهر 92
sms ghamgin ghosedar mehr



دانم و دانی که جانم عاقبت از آن توست

 پس نزن آتش به جانم چون که جانم جان توست

 گر زنی آتش به جانم من بسوزم در رهت

 پس از آن هر ذره از خاکسترم خواهان توست


اس ام اس غمگین و غصه دار مهر 92
sms ghamgin ghosedar mehr



ورق می خورد تقویم می رسد 

به روزی که امدنش هیچ کس رو خوشحال نمی کنه

 حتی خودم رو تولدمو جشن می گیرم با یک کیک تنهایی 

و چند شمع اشک و یک کادو پیچیده به اندو تولدم مبارک



اس ام اس غمگین و غصه دار مهر 92
sms ghamgin ghosedar mehr



آره اشک به چشم تو خیلی میاد

 انگار احساس منم غم گینه

شاید این معجزه باشه شاید 

 روی خورشید داره بارون میشنه

حرف بزن بگو نگاه

 پشت این گریه ها چی پنهونه

اگه تلخه اگه ناگفتنیه

 راز این سکوت کی می دونه



اس ام اس غمگین و غصه دار مهر 92
sms ghamgin ghosedar mehr

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 321
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,015
  • بازدید ماه : 4,135
  • بازدید سال : 29,709
  • بازدید کلی : 254,978