loading...
شهر اس ام اس |عاشقانه ، خنده دار،جک ، سرکاری
یاسین بازدید : 86 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت
شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
هه ! مرا چه به فلسفه ؟؟؟
من هنوز در منطق چشمانت مانده ام !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام / پابند تو و اسیر دامت شده ام
گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست / طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

ما هرچه دویدیم به مقصد نرسیدیم / از عشق به جز مزه ی تلخش نچشیدیم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

عشق همیشه نافرجام است برای درخت ها !
به آسمان هم که برسند به همدیگر نمی رسند ؛ تبر ها مگر کاری کنند !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

امشب کم توقع شده ام !
آرزویم کوچک است و کم حرف ، هیچ نمیخواهم جز ‏”‏تـو‏”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

من تا همیشه می توانم تو را از میان تمام مردم دنیا تشخیص دهم !
به شرط آنکه چشمانت را نبندی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

تنها چیزی که فروغش به خاموشی نمی گراید
خاطرات پاک به یاد هم بودن است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

ندارم من نظر جز بر نگاهت / ندارم من طلب جز روی ماهت
ندارم من دلی جز عاشق تو / نباشم من دمی جز در پناهت



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


دلم از نبودنت پر است ، آنقدر که اضافه اش از چشمانم میچکد !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
  


مرد نیستم اما حرفم یکی است !
“تو”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

تو زیبایی و همچون موج دریا پر هیاهویی / منم تشنه کویری ، که ندارد هیچ آهویی
بیا یک شب کنارم تا سحر بنشین ببین جانا / که خوشتر باشد از صد موج این بی ها و بی هویی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 321
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 691
  • بازدید ماه : 2,134
  • بازدید سال : 27,708
  • بازدید کلی : 252,977